Customer service is open
Mon - Fri. 9 am - 5 pm

 EN/  DA/  SV/

DCS Kalender 2019

DCS-kalender 2018 - max fem stk. pr. kunde - 10001 

Support
Send en email til vores support
Før køb: salg@dcs.dk
Efter køb: support@dcs.dk

RMA

Reklamation
Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør ikke kan overholde vores normale reklamationstid.
Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamationsbestemmelser skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på http://91.193.138.118/profile/rma/.

Reklamationsperiode
Der er 24 måneder

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamationsbestemmelser skal der oprettes en RMA-sag i i vores RMA-system på http://91.193.138.118/profile/rma/.